Πληρωμή

Συμβουλές πληρωμής Kratom

Άμεση πληρωμή, Instant payment

Συνδέσου απλά με τα στοιχεία πρόσβασής σου στην online τράπεζα (σε ορισμένες τράπεζες αυτό μπορεί να γίνει και μέσω της κινητής εφαρμογής) και συμπλήρωσε τη φόρμα μεταφοράς. Εάν το ποσό σου δεν υπερβαίνει τις 100.000 ευρώ και ο παραλήπτης έχει λογαριασμό σε συμμετέχουσα τράπεζα, το σύστημα θα σε ρωτήσει εάν θέλεις να πληρώσεις σε πραγματικό χρόνο μετά την εισαγωγή των στοιχείων μεταφοράς. Εάν το επιθυμείς, πρέπει απλώς να το επιβεβαιώσεις. Πληροφορίες για τυχόν χρεώσεις θα βρεις στη λίστα τιμών και υπηρεσιών της τράπεζάς σου. Συνήθως, η μεταφορά δεν κοστίζει τίποτα επιπλέον.

Στιγμιότυπο οθόνης (Screenshot)

Προσφέρουμε τη δυνατότητα να μας στείλεις το στιγμιότυπο οθόνης μετά από μια μεταφορά. Συχνά δεν είναι δυνατή η λήψη στιγμιότυπου οθόνης από την εφαρμογή τραπεζικής μέσω κινητού. Για χρήστες Android υπάρχει μια απλή μέθοδος για να το παρακάμψουν αυτό. Ξεκίνησε τον βοηθό φωνής Google και πες "Λήψη στιγμιότυπου οθόνης". Έτσι μπορείς να δημιουργήσεις ένα στιγμιότυπο οθόνης από την εφαρμογή τραπεζικής σου, ακόμη κι αν το σύστημα δεν το επιτρέπει συνήθως ;).

Αντικαταβολή

Μπορείς επίσης να πληρώσεις απευθείας στην πόρτα. Απλώς επίλεξε τη μέθοδο πληρωμής "Αντικαταβολή" κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Πληρωμή με τιμολόγιο

Παράγγειλε άνετα και πλήρωσε σε μερικές ημέρες. Καμία αποστολή δεν γίνεται πιο γρήγορα!

Η πληρωμή με τιμολόγιο δεν λειτουργεί;

Λυπούμαστε που η πληρωμή σου με τιμολόγιο δεν ολοκληρώθηκε, αλλά μην ανησυχείς, μερικές φορές οι πιο απλοί λόγοι μπορούν να μας παίξουν ένα παιχνίδι. Εδώ είναι μερικές πιθανές εξηγήσεις:

  1. Λάθος διεύθυνση: Ίσως κατά την παραγγελία να έδωσες κατά λάθος λάθος διεύθυνση. Αυτό μπορεί να συμβεί, ειδικά αν έχεις μετακομίσει πρόσφατα. Επίσης, ενδέχεται οι παραδόσεις σε DHL Packstation ή σε καταστήματα πακέτων να απορριφθούν.

  2. Μετακόμιση: Μιλώντας για μετακομίσεις – αν έχεις μετακομίσει πρόσφατα, μπορεί να έχει αλλάξει η διεύθυνση τιμολόγησής σου και γι' αυτό η πληρωμή δεν ολοκληρώθηκε.

  3. Φρεσκοπαντρεμένος/η: Συγχαρητήρια για τον γάμο σου! Μέσα σε όλο τον ενθουσιασμό, μερικές φορές ξεχνάμε να ενημερώσουμε τα τραπεζικά μας στοιχεία. Είναι πιθανό να έχουν αλλάξει τα τραπεζικά σου στοιχεία μετά την τοποθέτηση της παραγγελίας. Επίσης, μπορεί το παλιό ή το νέο επώνυμο να έχει καταχωρηθεί λάθος.

  4. Ανοιχτό τιμολόγιο: Αν έχεις κάποιο παλιό τιμολόγιο που δεν έχει εξοφληθεί, αυτό μπορεί να επηρεάσει την πληρωμή. Μερικές φορές οι πληρωμές καθυστερούν να εξοφληθούν, και μπορεί να χρειαστεί χρόνος για να ισορροπήσουν τα πράγματα.

  5. Τεχνικές δυσκολίες: Τέλος, μπορεί να υπάρχουν τεχνικά προβλήματα στην τράπεζά σου ή στον πάροχο πληρωμών. Αυτό μπορεί να προκαλέσει την αποτυχία των πληρωμών.

  6. Πολύ καλή πιστοληπτική ικανότητα: Ναι, το διαβάζεις σωστά, μπορεί να συμβεί και αυτό. Αν μέχρι τώρα δεν έχεις συνάψει συμβόλαια, δεν έχεις ενεργά συνδρομές ή δάνεια, δεν έχεις δηλαδή καθόλου ιστορικό, ούτε θετικό ούτε αρνητικό, οι πάροχοι μπορούν να απορρίψουν την πληρωμή με τιμολόγιο.

Μην ανησυχείς, αυτά είναι όλα πράγματα που μπορούμε να διευθετήσουμε. Μπορείς απλά να ελέγξεις τα στοιχεία σου, να βεβαιωθείς ότι όλα είναι σωστά και να προσπαθήσεις ξανά την πληρωμή.

Διατηρούμε το δικαίωμα να απορρίψουμε μια μέθοδο πληρωμής για συγκεκριμένες παραγγελίες.

Στοιχεία τράπεζας

NatureFuture UG

Volksbank Alzey-Worms

IBAN: DE79550912000033111800

BIC: GENODE61AZY